Friday, January 16, 2009

- And there was a tiny lighthouse -

13 comments:

KooTee said...

Mielenkiintoinen. Yläsävykuva, mutta
onko ehä liikaakin? Makuasia.
Tuo varsinainen näkyvä osa kuvaa on upea.

Sari said...

Moi KooTee. Joo, tämä nyt oli vain tällainen kokeilu Photarilla. Mä en kans oo ihan varma, et onks tää nyt hyvä vai onko tuo valkoinen liian voimakkaana tässä.

KooTee said...

Sitäpä minäkin epäilen, näkyykö siinä näytölläsi mitään sävyjä? Minulla ei.

M'man said...

Kuten KooTee tuossa, nakyva osa kuvaa, kalliot ja pieni talo, ovat upeita. Kuin unelmasta.

Valkoista ylakohtaa vieroksun vahan, iitse kun tappelen valoituksien kanssa kamerallani ja taivas palaa puhki niin vahasta. Eli toisaalta rohkea kuva! :)

Mukavaa viikonloppua sinnepain

Sari said...

KooTee. Ei näy sävyjä, kun mä curveseilla poltin ne pois... Ei olis ehkä pitänyt ;-)

M'man. Hih, mun mustavalkokokeilu ei nyt tainnut oikein saada kannatusta. Mutta hyvä kuiteskin, että herättää jotain ajatuksia. Ja nämä kommentit kyllä aina auttaa ja pistää kokeilemaan jotain uutta. Mulla on toinenkin kuva vähän samaan tapaan toteutettuna, en taida sitä enää arvata tänne laittaakaan...

KooTee said...

Tänne vaan, kyllä se täällä kestetään ;)

Kokeilu kannattaa aina, jos joku ei pidä niin sehän on hänen asiansa.
Joku toinen taas pitää, näinhän tämä yleensä menee.

Minä olen tummien MV kuvien ystävä kuten olet jo varmaan huomannutkin, ei niistäkään kaikki pidä ;)

Sari said...

Moi taas KooTee. Kovasti aina kokeilen kaikkea, mut sit iskee epäilys, et olikohan tää nyt hyvä idis. Mutta ei sitä varmaan muutenkaan opi näitä ohjelmii käyttämään, jos ei vaan kokeile ja kokeile. Ja mielelläni otan kaikki kommentit vastaan, niin ymmärtää vähän, kuinka muut näitä kuvia tulkitsee ja ne näkee. Mä en nyt osaa hillitä tuota valkoisen määrää näköjään kuvissani. Mitähän pitäis tehdä? Mennä silmälääkäriin?

M'man said...

Sari, laita ihmeessa! Ela ujostele ;) Jos itse pidat kuvastasi se on tarkeinta! :)

Sari said...

Moi M'man. No joo, katsotaan jos arvais laittaa. Nyt alkoi vaan jo noi meriaiheiset kuvat kyllästyttämään, laitan välillä jo jotain muuta... ;-)

Mari said...

Minä taas pidän, koska tässä rikotaan melkein kaikkia perinteisiä valokuvan ihanneohjeita: "puhki", tasapaino kallistuu rajusti vasemmalle, yms. Kuitenkin tämä on rauhallinen, graafinen toteutus.

Sari said...

Hei Mari ja kiitos kommentistasi. Mä yritin hakea tällä jotain erilaista, mutta en nyt tiedä enää oikein itsekään, et tuliks tästä hyvä... Mutta onpahan kokeiltu ;-)

ninni said...

Minä tykkään, tässä kontrasti viety äärimmilleen ja sävyskaala minimiin. Toimii.

Mari said...

Okei, Ninni sanoi sen taitavammin.