Monday, November 3, 2008


- Are you ready for me, too? -

3 comments:

KooTee said...

Nämä ovat myös hienoja lapsikuvia, mutta ei yllä ihan tuon alemman tasolle.

On mukavaa, että on lapsia joita voi kuvata, siksipä miulla jäävät aina ihmiskuvat vähiin. Aikuset eivät malliksi suostu ja salakuvia on
huono ttaa näin pienllä kylällä, pitäisi lähteä Stadiin kuvailemaan.

Sari said...

KooTee, eivät juu, mutta teki mieli nämä kuiteskin tänne laittaa, kun tässäkin kuvassa ystävättären pojalla on niin muikeat ilmeet ja musta toi paita natsaa joteskin tosi kivasti ton liukumäen kanssa...

Siis tiedätkö, mä en ole myöskään miteskään kauheasti ottanut ihmiskuvia. Olen aina keskittynyt enemmän luontoon, eläimiin, asetelmiin ja abstrakteihin kuviin. Mutta viime aikoina olen koettanut vähän enempi kuvata myös ihmisiä ja toki omaa tytärtä olen aina kuvannut (ehkä liiaksikin asti, ei nimittäin aina ole kauhean innokas mulle poseeraamaan...).

Anonymous said...

Tooosi hieno kuva, mun pieni mieshan se siina...